Tuesday, 17 April 2012

Assignment Ooh Assignment ~


saya suka Assignment,
saya suka buat Assignment banyak-banyak.

saya suka buat kerja berlambak-lambak,
biar nak habis sem pun, kerja tetap ada setiap masa.

saya suka ngadap laptop je buat Assignment,
sebab sambil buat Assignment, saya boleh online2.
sambil online2, saya boleh copy paste kerja Assignment.

saya suka buat Assignment,
sebab sambil buat Assignment saya boleh makan2,
makan dan terus makan sebab tension dengan Assignment,
semakin tension semakin banyak saya makan.
dan saya gembira apabila saya banyak makan.

saya suka Assignment,
sebab Assignment buat saya stres,
bila stres saya akan lebih berusaha untuk menangani stres,
bak kata lecturer : xpe, stres itu motivasi.
jadi saya berharap dengan stres saya akan lebih bermotivasi.

saya suka Assignment,
sebab Assignment la yang banyak bantu markah final,
tapi masa yang tak banyak membantu,
buat saya buntu dan membatu.

saya suka Assignment,
sebab lecturer saya penyayang,
dan mahukan yang terbaik dari pelajarnya,
jadi saya terus buat, walau saya xtahu nak buat.
tapi sekurang-kurangnya saya mencuba dan berusaha untuk dapat.

saya suka Assignment, 
sebab dengan Assignment, 
saya belajar untuk lebih komited, kreatif dan berusaha untuk mencapai sesuatu target.
walau masa agak suntuk, 
saya tetap akan terus berusaha! 
caiyuok2!



19 comments:

  1. oh kamon.
    siapa yang tak suka assignment?
    poikk~
    =.=

    ReplyDelete
  2. @hafizudin
    yup! betul2 ! asemen menyeronokkan!! ^^

    ReplyDelete
  3. saya pun suka asemen,
    smbil buat asemen sy ttdow,
    bila sy ttdow asemen sy pun xciap,
    nsib baik ada owg trsayang bntu sy wt asemen...chayok3...

    ReplyDelete
  4. miS pun suka assgmnt!!..
    hahaha tapi skung praktikal xde assgmnt..yg ade kje hahahah

    ReplyDelete
  5. untunglaaa fest time dgr org ske assaimen O_o NGEH NGEH....

    ReplyDelete
  6. anis xsuke asimen..dolu kini selamenye xsuke....weeee

    ReplyDelete
  7. @nakatsuizha
    wah, untungla die ye ada orang tersayang bantu... huhu

    ReplyDelete
  8. untung la dye suke assignment..
    hahaha.
    ;D

    ReplyDelete
  9. @miSpYeja
    da kje ye.. hurm, lau cmtu rugi la ek xdapt nk mnikmati buat asgment lg da.. hihi gurau ja ^^

    ReplyDelete
  10. @Norashiqin Kamaruzaman
    hihi ske la..ske sgt2.. shiqin pn kna suke jgk la^^ hahah

    ReplyDelete
  11. @Arra Ahmad
    bgus ke arra? huhu mslhnye xsiap2 jgk asemen ni wlpn ske.. haish~ -,-

    ReplyDelete
  12. @anismelon
    hehe.. (anis igt ika pn ske sgt ke??)
    huhu -,-

    ReplyDelete
  13. huhu. kak ika, awin bace tajuk dah gelak dulu baru bace entry.. huhuhuhu...ayat menyentap tu.. chaiyouk kak..smga sentiasa dipermudahkan segala urusanmu..aminnn

    ReplyDelete
  14. asignment pun saya tak tahu ape to.

    ReplyDelete
  15. @azwa amani
    huhu tq awin ^^ smoga awin pn dipermudah segala urusan jugak ^^

    ReplyDelete
  16. @ykapearl hmm blum taw enh.. huhu nti lme2 nti taw la tu.. hihi

    ReplyDelete
  17. hehe.. L pun suka wat esaimen.. huhu

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

    ReplyDelete


My photo

Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Fizik . mixblood daughter of Rohaya & Abdullah . part time blogger . full time muslimah . 
:: enjoy reading & literature :: art & design :: travel & bussiness ::