Saturday, 15 December 2012

Banglamphu Town


salam everyone..
meet again. ! =) Banglamphu Town adalah salah satu tempat membeli belah di bandar bangkok. kebanyakan pengunjung kesini terddiri daripada mat saleh, dan selalunya pelancong akan menginap di hotel hotel yang berekatan. 

di Banglamphu ni la terdapat lorong kedai makan muslim. semua kedai muslim dan halal =) walaupun bukan berada di negara bukan islam, ternyata kat thailand ni ramai orang islam. xsusah pun untuk makan, asal tahu tempat.makanan yang paling best kat sni adalah nasi ayam ! yummy yummy =) masuk je lorong ke kedai ni, bolehla tengok orang malaysia..dengar diorang cakap melayu (kebanyakannya kelate). terasa cam duk kat malaysia plak =) eh?? rindu nak balik rumah la plak.. hehe

ek, banyak juga shopping ni. alamak, lari budget kalau camni. kena balik awal ni kalau tidak habisla duit... 

okeh, see u next post =)
yummy yummy. totally puff & creamy !
juz pick!!

bling bling HP casing =)

rupanya kat sni banyak jual shawls & pashmina . Xsangka jugak. Pretty cool =)
purse made up from sting ray hardskin
colorful & varies ..!

4 comments:

  1. Macam nak shopping semua T^T . Uhuk

    ReplyDelete
  2. bestnya, teringin akak nak g bangkok.. tapi.... pulus lom mengizin kan hehehehe

    ReplyDelete
  3. terkejut gak tadi..sbb tak pernah dgr nama banglamphu town..scroll bawah lagii..oohh..rupanya tuan tanah tgh jalan2 kat bangkok..:)

    ReplyDelete
  4. http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/tinggalkan jejak

    ReplyDelete