alhamdulillah.
13 sept 2013 -130913-
officially graduated.
Bachelor Of Education (Physics) with Honours
 |
alhamdulillah.. 4 tahun belajar rasa macam cepat je masa berlalu..
UPSI, we love you! |
.jpg) |
this is my mummy. pada awalnya agak terkilan sebab abah x dapat hadir oleh kerana x boleh tinggalkan tok ayah di rumah (tok ayah sakit). walaupun begitu, wakilkan umi dan adik beradik yang lain untuk datang.. LOVE ALL OF YOU... selamanya.. walaupun abah x dapat datang, tapi doa dan perasaan gembiranya tetap dikirim bersama. semoga Allah sentiasa memberkati hidupmu..
terima kasih umi dan abah!!!!
|
 |
baju konvo ika ni special designed by my sister.. walaupun jubah konvo menutupi keanggunan baju yang dipakai, x kisah. yang penting lawa luar dan dalam hehe. hurm, xsempat nak posing ngan baju ni. ini je gambar yang dapat tengok baju full. gambar yg lain terlindung dengan jubah konvo. anyway, thanks kak iza. soo much. love this dress soo much.
so mungkin baju nikah nanti boleh request? hehe..
|
tahniah buat semua rakan seperjuangan. may Allah bless us.
amin..
tahniah :)
ReplyDeleteselamat berkhidmat untuk anak bangsa !!!
ReplyDeleteCongratz
ReplyDeleteCongratz!
ReplyDeletecongrats dear.. :)
ReplyDeletethanks zana.. =)
Deletecongrats.lawa baju.:)orgnya pun lawa.
ReplyDeletetahniah!
ReplyDeletecongrats and nice dress by the way
ReplyDeletetahniah..u are veRsatile since oldschool
ReplyDeletehai teacher,.miss u so much
ReplyDeletei admire you..kartika..
ReplyDeletesalam dan taniah ika, wah lepas nie jdi cikgu fizik lah die...kebetulan sy singgah sinie, sambil tuu folow ika, senang2 meh lah dtg blog sy...tinggalkan jejak ika kat sane ya...salam kenalan ika
ReplyDeleteterima kasih puteri.. insyaAllah.. tq visit and follow.. =)
Deletesalam kenal juga..
Salam akak, tahniah! studioous.blogspot.com
ReplyDeletewahh bestnya baju konvo ada org design kan? btw tahniah yer..kawan sya ada 3 org kt sana..baru sem 2..hehe
ReplyDeleteterbaikkkkkk
ReplyDelete